1 sty 2013

52 - A portrait a week

Jako mama czytam teraz również blogi dotyczące w jakiś sposób dzieci. 
Jeden z nich poznałam będąc jeszcze w ciąży, kiedy przeczesywałam internet w poszukiwaniu inspiracji do urządzenia dziecięcego kącika.
To Baby Space.
Wciągnęłam się i zostałam stałą czytelniczką. :o) 

W tym roku autorka tego bloga bierze udział w pewnym projekcie / wyzwaniu:
 1 zdjęcie-portret na tydzień.
Co tydzień.
Przez cały 2013 rok. 

Postanowiłam i ja spróbować swoich sił. Jestem ciekawa czy wytrwam, czy będę wystarczająco systematyczna...
Zobaczymy.
3
2
1
START! 

Uwaga do posta: Dla projektu 52/2013 początkowo założyłam osobnego bloga, ale uznałam, że i tak mam tutaj misz-masz, więc po co tworzyć nowe miejsca. Tu jest mój świat. Nie zawsze było ceramicznie i nie zawsze będzie. :o)
Także z poślizgiem startuje projekt 52/2013 na ceramicznie. :o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz