10 mar 2013

Lana w paski. Poziome.

Asia nie była przekonana, że mi się uda, ale się udało. Uparłam się i postawiłam na swoim. ;o)
Niestety czasu zabrakło na dopracowanie wnętrza, bo zajęcia się skończyły. Taki wzór jest dość pracochłonny: trzeba każdy kolor wlać, poczekać, wylać, usunąć ślad wylania, wlać kolejny itd...
Szkoda też, że nasze barwione gliny lejne tak słabo wyglądają po wypale. Czarna i czerwona to zupełne porażki. :oP
Miseczka lana z mojej ulubionej formy.
Glina lejna kolorowa, szkliwo transparentne, średnica: ok. 12 cm, wys. 4,5 cm.
wnętrze jak wysmarowane malinowymi lodami ;o)
 
Od dołu: czarny, biały, niebieski i czerwony... W teorii ;oP

1 komentarz:

  1. O rany, a myślałam, że to kolorowe szkliwa - zorientowałam się po przeczytaniu, że to lejna. Super! fajne doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń