5 gru 2009

Idą Święta!

Już Karp 2009 w Trójce leci, czyli Święta tuż tuż.
To na prawdę ostatni dzwonek, aby kupić prezenty bez nerwów i obmyślić świąteczne menu.
U mnie w tym roku pierniczki.
Ceramiczne oczywiście :o)









(środkowy aniołek już się pojawił, tutaj po poprawce)

(środkowa gwiazdka również po poprawce - niewiele pomogła ;o])

(dzwonek pierwszy z lewej już się pojawił, tutaj po poprawce)

(a tą choinkę mama moja sobie zamówiła w formie magnesu na lodówkę):






Zdjęcia takie sobie, ale nie lubimy sie ostatnio z aparatem, oj nie lubimy :o]

4 komentarze:

  1. niesamowite są te nadchodzące święta :]
    piękne, a dla mnie napiękniejsze są te cieniowane choinki. mój faworyt to druga od lewej na pierwszym zdjęciu od dołu - cudo! te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy tworzysz :) Najbardziej urzekły mnie choineczki :)
    Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń