15 cze 2009

Biżuteria dla miasta

Moja - jak mawia Matka - Instytucja Zatrudniająca prenumeruje Gazetę Wyborczą, a ja co poniedziałek podprowadzam sobie Wysokie Obcasy. Czytam je zwykle w autobusie w drodze do pracowni.
Dzisiaj chyba jeszcze trwa długoweekendowe rozprężenie, bo roboty niewiele, więc przejrzałam Obcasy w pracy. Od razu rzuciły mi się w oczy zdjęcia z ceramicznymi elementami. Artykuł był krótki, więc przeczytałam go pod biurkiem i zaraz pobiegłam na bloga NeSpoon.
Ale o co chodzi?
Ano o ceramikę i o upiększanie miasta (Warszawa do najpiękniejszych nie należy, więc każda akcja dodająca jej urody warta jest nagłośnienia).
NeSpoon wykonuje ceramiczne koronki i umieszcza je we wcześniej wybranych miejscach. Są elewcje budynków lub drzewa w parkach, a dokładnie dziuple lub odcięte konary.
Ja jestem zachwycona!
Ponieważ nie wiem, czy autorka byłaby zadowolona - nie wrzucam zdjęć. Zachęcam do obejrzenia wszystkiego na blogu NeSpoon. :o)

1 komentarz:

  1. droga argillae - może z akcją na śląsku się pojawisz?

    bo u nas to dopiero smętnie bywa. kominy w koronce to niemal jak fetysz.

    OdpowiedzUsuń