6 cze 2009

Wernisaż

Udało mi sie wcześniej wyrwać z pracy i byłam w Blue City parę minut po 16. Wszystko było już jednak gotowe i na wiele się nie przydałam. Miałam za to okazję obfotografować wystawę zanim pojawili się goście.

Pomieszczenie, w którym prezentujemy wraz z Magazynem Sztuk (malarstwo, rysunek i fotografia) swoje dokonania w tym roku, to pusty sklep, więc miejsca nie jest za wiele. Z korytarza wygląda jednak jak profesjonalna galeria sztuki ;o).

Powoli zaczęli schodzić się goście i ostatecznie o 17, kiedy wystawa została otwarta (m.in. przez właściciela Blue City) część musiała zadowolić się widokiem przez szybę - taki był ścisk! Mam nadzieję, że przez najblizsze dwa tygodnie jeszcze parę osób na wystawę zajrzy :o).

Zapraszamy do 21 czerwca w godzinach 12-10, codziennie oprócz poniedziałków.
A na koniec fotorelacja z wernisażu :o)

Ogólny widok na salę wystawową jeszcze przed pojawieniem się gości:

paśnik ;o)




widok z alejki:

Powoli zaczynają się schodzić goście:



Widać, że było sporo osób. :o)


Oczywiście porządny wernisaż nie obejdzie sie bez przemówień ;o).


Na zdjęciu od lewej: nasi instruktorzy Piotr i Joanna, opiekunka naszej pracowni pani Małgosia, właściciel Blue City oraz szefowa Magazynu Sztuk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz