15 maj 2011

Nocne Raku - Noc Muzeów

W tym roku zamiast zwiedzać po nocy w tłumie Warszawiaków, pracowałam w Noc Muzeów.
Warszawskie pracownie skrzyknęły się i na placu przed sklepem Ceramiq zorganizowały wypał raku.
Wypał był bardzo udany towarzysko i myślę, że pracowo też :o).
Ja szalałam ;o) i mimo, że śmierdziałam potem gorzej niż grill, miałam czarny manicure, czerwone i łzawiące oczy to byłam zachwycona!
Ja to po prostu kocham!

A poniżej foto-relacja:
Mimo obaw zwiedzający dopisali. Widać piec rzymski Zofii Kosiorek z Keramosu:
 Nasze stanowisko, dzięki możliwości pomalowania i wypalenia na miejscu pracy, było oblegane ;o):
 Malowanie:
Moje prace przed wypaleniem:

Zaczęłyśmy od naked raku:

 
 
 
Raku w Ogrodzie Sztuk :o):
Rysio:
 Dorotka z lewej:
 Paulina:
Raku w Czarach:

 
I nasze dymienie :o):
 
Foto baj: Adam Nowacki:
 Foto baj: Adam Nowacki:
 Foto baj: Adam Nowacki:
 Foto baj: Adam Nowacki:
 Foto baj: Adam Nowacki:
 Foto baj: Adam Nowacki:
Foto baj: Adam Nowacki:
Dziękuję Joannie za możliwość uczestniczenia w tym fantastycznym wydarzeniu.

1 komentarz: